Dostawa i zwroty - MiO sasso

Dostawa i zwroty

KOSZTY DOSTAWY:

  • Paczkomat inPost- 15 zł  (1-2 dni robocze)

Chcąc skorzystać z opcji wysyłki paczkomatem prosimy o wpisanie w okienko "uwagi do zamówienia" dokładnego numeru paczkomatu inPost, do którego ma być wysłana paczka. Lista paczkomatów dostępna jest tutaj.

  • Kurier inPost - 17 zł  (1 dzień roboczy)
  • Poczta Polska list polecony UE - 20 zł  (4-10 dni roboczych)

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie na Wawrze, ale wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami i uzgodnieniu dokładnego terminu.

Zamówienia można odbierać także w czasie trwania targów, ale także po wcześniejszym uzgodnieniu.

Każdy egzemplarz naszej biżuterii jest tworzony ręcznie specjalnie dla Ciebie. Na wykonanie biżuterii potrzebujemy ok. 3 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

W niektórych przypadkach czas wykonania zamówienia, a tym samym jego wysyłki może zająć więcej niż 3 dni. Informacja o tym umieszczona jest wtedy pogrubioną czcionką w karcie danego produktu.

  Naszyjniki amulety mio sasso   prezent dla niej mio sasso   Nowoczesne kolczyki z perłami

ZWROTY:

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oferujemy kupującemu możliwość  zwrotu towaru w ciągu 14 dni  od dnia zakupu bez podania przyczyny.

Akceptujemy zwroty produktów nieużytkowanych, w stanie w którym zostały one dostarczone i w oryginalnym opakowaniu.

Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt,  należy skontaktować się z nami mailowo: zamowienia@miosasso.pl oraz poczekać na dalsze instrukcje.

 

Następnie należy wysłać paczkę zawierającą produkt, potwierdzenie zakupu i wypełniony formularz zwrotu na adres:

MiO sasso Olga Samolej

ul. Cyklamenów 18B/2

04-798 Warszawa

 

lub do paczkomatu WAW43B

tel: 793456742

mail: zamowienia@miosasso.pl

 


REKLAMACJE:

W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres: zamowienia@miosasso.pl

Prosimy o podanie  pełnych danych Klienta, adresu do korespondencji, numeru telefonu oraz szczegółowego opisania przyczyn złożenia reklamacji.

Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się w ciągu 14 dni w celu indywidualnego rozwiązania reklamacji.

Możliwa jest wymiana produktu na nasz koszt jeżeli produkt był wadliwy w chwili zakupu. Jeżeli nastąpiła pomyłka w rozmiarze, bądź towar nie spełnił oczekiwań klienta wymiana następuje na koszt Klienta.


Moje konto