KOSZTY DOSTAWY:
- Paczkomat inPost- 15 zł (1-2 dni robocze)
Chcąc skorzystać z opcji wysyłki paczkomatem prosimy o wpisanie w okienko "uwagi do zamówienia" dokładnego numeru paczkomatu inPost, do którego ma być wysłana paczka. Lista paczkomatów dostępna jest tutaj.
- Kurier inPost - 17 zł (1 dzień roboczy)
- Poczta Polska list polecony UE - 20 zł (4-10 dni roboczych)
Istnieje możliwość odbioru osobistego w Warszawie na Wawrze, ale wyłącznie po wcześniejszym skontaktowaniu się z nami i uzgodnieniu dokładnego terminu.
Zamówienia można odbierać także w czasie trwania targów, ale także po wcześniejszym uzgodnieniu.
Każdy egzemplarz naszej biżuterii jest tworzony ręcznie specjalnie dla Ciebie. Na wykonanie biżuterii potrzebujemy ok. 3 dni roboczych. Czas ten liczony jest od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
W niektórych przypadkach czas wykonania zamówienia, a tym samym jego wysyłki może zająć więcej niż 3 dni. Informacja o tym umieszczona jest wtedy pogrubioną czcionką w karcie danego produktu.
ZWROTY:
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta oferujemy kupującemu możliwość zwrotu towaru w ciągu 14 dni od dnia zakupu bez podania przyczyny.
Akceptujemy zwroty produktów nieużytkowanych, w stanie w którym zostały one dostarczone i w oryginalnym opakowaniu.
Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, należy skontaktować się z nami mailowo: zamowienia@miosasso.pl oraz poczekać na dalsze instrukcje.
Następnie należy wysłać paczkę zawierającą produkt, potwierdzenie zakupu i wypełniony formularz zwrotu na adres:
MiO sasso Olga Samolej
ul. Cyklamenów 18B/2
04-798 Warszawa
lub do paczkomatu WAW43B
tel: 793456742
mail: zamowienia@miosasso.pl
REKLAMACJE:
W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres: zamowienia@miosasso.pl
Prosimy o podanie pełnych danych Klienta, adresu do korespondencji, numeru telefonu oraz szczegółowego opisania przyczyn złożenia reklamacji.
Po otrzymaniu informacji skontaktujemy się w ciągu 14 dni w celu indywidualnego rozwiązania reklamacji.
Możliwa jest wymiana produktu na nasz koszt jeżeli produkt był wadliwy w chwili zakupu. Jeżeli nastąpiła pomyłka w rozmiarze, bądź towar nie spełnił oczekiwań klienta wymiana następuje na koszt Klienta.